3.045.998 zadowolonych klientów
FITSHOP
Zaufaj naszym klientom.
Aktualnie 73.756 ocen(y) produktów
Zakupy u nas są bezpieczne
Dane Twojego zamówienia są chronione i szyfrowane 256-bitowym kluczem SSL
Corporate Video
Dlaczego Fitshop?
  • FITSHOP
  • 3.000.000 zadowolonych klientów
  • Ponad 7000 sprzętów fitness i akcesoriów treningowych
  • 66 lokalnych sklepów fitness
  • 75 własnych techników serwisowych
header

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zamówień i ich realizacji

W związku z epidemią koronawirusa i związaną z nią decyzją o zamknięciu siłowni i klubów fitness odnotowujemy w ostatnim czasie dużo większą ilość składanych zamówień na sprzęt fitness i akcesoria treningowe. Z uwagi na zaistniałą sytuację i konieczność podjęcia środków bezpieczeństwa przy przetwarzaniu zamówień, jak również na ciągle zmieniające się przepisy w celu walki z COVID-19 realizacja zamówień wydłuża się.

Na chwilę obecną opóźnienia w dostawie wynoszą od 2 do 12 dni roboczych.

Często zadawana pytania: Dostępność produktów & dostawa

1. Czy zamówienia są realizowane?

  • Online: Zamówienia złożone przez stronę internetową z wysyłką pod wskazany adres są przetwarzane możliwie najszybciej. Ze względu na epidemię koronawirusa realizacja i dostawa trwają dłużej niż dotychczas.
  • Filie: Nasz oddział w Warszawie pracuje normalnie. Zamówienia można składać na miejscu, a także drogą elektroniczną na adres warszawa@fitshop.pl lub telefonicznie +48 (0) 22 460 02 66.

2. Czy informacje na stronie internetowej dotyczące dostępności produktów są aktualne?

  • Dokładamy wszelkich starań, by informacje nt. dostępności produktów były aktualizowane. W przypadku braku produktu na magazynie widnieje informacja o przybliżonym terminie dostępności. Zaznaczamy jednak, że ze względu na obecną sytuację terminy te mogą ulegać zmianie.

3. Czy nadal realizowana jest dostawa sprzętu fitness o dużych gabarytach?

  • Tak, sprzęty fitness o dużych gabarytach np. bieżnie, niektóre ergometry wioślarskie, orbitreki wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej. Informujemy, że czas dostawy wydłużył się i wynosi na obecną chwilę od 2 do 12 dni roboczych. W przypadku zamówień z brakiem dostępności produktu należy wziąć pod uwagę czas dostarczenia produktu na magazyn.

4. Jak długo trwa realizacja zamówienia złożonego za pośrednictwem strony internetowej?

  • Zamówienia złożone za pośrednictwem strony internetowej przetwarzane są według kolejności pojawienia się ich w naszym systemie. Biorąc pod uwagę okoliczności związane z epidemią koronawirusa informujemy, że może dojść do opóźnień w realizacji zamówień na etapie wysyłki i dostawy.
  • Aktulany czas dostawy wydłużył się od 2 do 12 dni roboczych.

5. Czy jest możliwość sprawdzenia statusu zamówienia?

  • Na każdym etapie przetwarzania zamówienia Klienci otrzymują powiadomienia dotyczące przygotowania zamówienia do wysyłki oraz powiadomienie w momencie nadania wraz z numerem do śledzenia przesyłki.
  • Prosimy mieć na uwadze, że firmy kurierskie i spedycyjne podejmują działania, by ograniczyć do minimum bezpośredni kontakt z odbiorcą, m.in. rezygnują z wymaganego dotychczas złożenia podpisu poświadczającego odbiór przesyłki i poświadczają dostawę podpisem własnym.

6. Jak wygląda obecnie dostawa zamówionych produktów?

  • Dostawa zamówionego produktu następuje po uprzednim kontakcie telefonicznym firmy kurierskiej lub spedycyjnej z Klientem. Prosimy mieć na uwadze, że w przypadku dostawy sprzętu fitness o dużych gabarytach produkt dostarczany jest na palecie pod drzwi wejściowe do budynku.

7. Obsługa klienta

  • Pomoc i obsługa klienta online: od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.30 (obsługa polskojęzyczna) pod numerem telefonu 22 307 43 21 lub kontakt drogą elektroniczną na adres e-mail: info@fitshop.pl. Możliwy również kontakt w sobotę w godz. 9.00-19.00 i w niedzielę w godz. 10.00-18.00 (obsługa klienta w języku angielskim i niemieckim) pod numerem telefonu +49 4621 42 10 944.

    Bardzo prosimy o wyrozumiałość ze strony obsługi klienta w przypadku możliwych przejściowych trudności w kontakcie telefonicznym lub mailowym.
  • Ze względu na przeciążone linie telefoniczne, przepełnione skrzynki mailowe będziemy wdzięczni za wyrozumiałość w przypadku nieodebranych połączeń telefonicznych i braku szybkich odpowiedzi na e-maile.

8. Zapytania dotyczące reklamacji

  • W przypadku zapytań dotyczących reklamacji i zapytań technicznych prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-18.00 po numerem telefonu +49 4621 42 10 900 lub mailowy na adres technik@sport-tiedje.de.

Bardzo przepraszamy za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość.

Z pozdrowieniami i życzeniami zdrowia,

Zespół Fitshop

Fitshop
Jesteśmy dla Ciebie
kettler
waterrower
garmin
reebok
  • Nowe, oryginalne produkty
  • Pełna gwarancja
22 307 43 21
info@fitshop.pl