2.970.099 zadowolonych klientów
FITSHOP
Zaufaj naszym klientom.
Aktualnie 71.978 ocen(y) produktów
Zakupy u nas są bezpieczne
Dane Twojego zamówienia są chronione i szyfrowane 256-bitowym kluczem SSL
Corporate Video
Dlaczego Fitshop?
  • FITSHOP
  • 2.900.000 zadowolonych klientów
  • Ponad 7000 sprzętów fitness i akcesoriów treningowych
  • 73 lokalnych sklepów fitness
  • 75 własnych techników serwisowych
header

INFORMACJA DLA NASZYCH KLIENTÓW

Drodzy Klienci,

chcielibyśmy poinformować, że w ostatnich tygodniach wpłynęło do nas bardzo dużo zamówień.

W związku z epidemią koronawirusa i związaną z nią decyzją o zamknięciu siłowni i klubów fitness odnotowujemy w ostatnim czasie dużo większą ilość składanych zamówień na sprzęt fitness i akcesoria treningowe. Przy zwiększonym popycie na sprzęt sportowy głównie w okresie świątecznym i z okazji Black Friday staraliśmy się zaangażować wszystkie możliwe środki, by móc sprostać zapotrzebowaniu i realizować zamówienia na czas. Obecna, dynamicznie rozwijająca się sytuacja spowodowana epidemią koronawirusa nie pozwoliła na odpowiednie przygotowanie i obsługę zamówień w takim stopniu jak dotychczas.

Aby móc sprostać zapotrzebowaniu w tym szczególnym czasie, zdecydowaliśmy się podjąć działania i zatrudnić dodatkowych pracowników.

Bardzo prosimy o wyrozumiałość ze strony obsługi klienta w przypadku możliwych przejściowych trudności w kontakcie telefonicznym, mailowym lub poprzez Live-Chat.

Obecna sytuacja wygląda następująco:

  • W przypadku problemów i zamówień wymagających wyjaśnienia kontaktujemy się w ciągu 72 godzin od złożenia zamówienia.
  • Aktualny czas dostawy wydłużył się o 5-14 dni roboczych.
  • W momencie wysyłki informujemy Klientów o tym i podajemy numer oraz link do śledzenia przesyłki.
  • Dostawa zamówionego produktu następuje po uprzednim kontakcie telefonicznym firmy kurierskiej lub spedycyjnej z Klientem. Istnieje możliwość uzgodnienia innego terminu i miejsca dostawy.
  • Na obecną chwilę nie jesteśmy w stanie potwierdzić terminów dostawy, dopóki produkt nie opuści naszego magazynu.
  • Prosimy mieć na uwadze, że firmy kurierskie i spedycyjne podejmują działania, by ograniczyć do minimum bezpośredni kontakt z odbiorcą, m.in. rezygnują z wymaganego dotychczas złożenia podpisu poświadczającego odbiór przesyłki i poświadczają dostawę podpisem własnym.
  • Ze względu na przeciążone linie telefoniczne, przepełnione skrzynki mailowe będziemy wdzięczni za wyrozumiałość w przypadku nieodebranych połączeń telefonicznych, braku odpowiedzi na e-maile lub Live-Chat.

Bardzo przepraszamy za opóźnienia w odpowiedzi na zapytania dotyczące statusu przesyłki oraz zapytania niezwiązane ze złożonym zamówieniem. Postaramy się na nie odpowiedzieć w ciągu 72 godzin.

Na pozostałe zapytania złożone drogą mailową, które nie dotyczą statusu zamówienia, odpowiadamy możliwie najszybciej.

Nasz zespół dokłada wszelkich starań, by każde zamówienie zostało przetworzone, zamówione produkty spakowane i wysłane najszybciej jak to możliwe. Bardzo prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość w przypadku opóźnienia w jego realizacji.

Z pozdrowieniami i życzeniami zdrowia,
Zespół Fitshop

Fitshop
Jesteśmy dla Ciebie
kettler
waterrower
garmin
reebok
  • Nowe, oryginalne produkty
  • Pełna gwarancja
22 307 43 21
info@fitshop.pl